În conformitate cu dispozițiile legale în vigoare, aveți dreptul de a vă retrage din contractul de vânzare, returnând produsele cumpărate, într-un termen de maximum 14 zile calendaristice de la data la care ați intrat în posesia fizică a acestora (personal sau prin intermediul altei persoane indicate de către dvs, alta decât transportatorul), fără invocarea vreunui motiv și fără penalități.
Anterior returnării produselor și în vederea acesteia, vă rugăm să ne notificați această intenție, fie telefonic, fie prin trimiterea unei cereri neechivoce în acest sens, pe e-mail la următoarea adresă: contact@reboxed.ro
În cazul retragerii din contract, ReBoxed va returna contravaloarea produsului pentru care cumpărătorul s-a retras din contract, inclusiv costurile livrării, cu excepția costurilor suplimentare determinate de alegerea de către cumpărător a altei modalități de livrare decât cel mai ieftin tip de livrare standard oferit de către ReBoxed, fără întârzieri nejustificate, în cel mult 14 de zile calendaristice de la data primirii de către ReBoxed a anunțului de retragere din contract (a intenției de returnare a produsului).
Rambursarea contravalorii produselor se va efectua folosind aceeași modalitate de plată ca și cea folosită pentru tranzacția inițială, cu excepția cazului în care cumpărătorul și-a exprimat acordul expres pentru o altă modalitate de rambursare, caz în care nu se vor percepe comisioane ca urmare a unei astfel de rambursări.
Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a făcut și expedierea. La primire, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate, în caz contrar acesta va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a căror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.
După notificarea retragerii, vă rugăm sa impachetați cu grijă produsul, utilizând aceleași materiale de protecție care au fost folosite la expediere și să îl expediați la adresa :
ReBoxed - DARER SRL, str. Bobâlna, nr. 127A, 415100, Aleșd, Bihor, Romania, 0259-342577
Termenul de garanție pentru produsele ReBoxed, este înscris pe Certificatul de Garanție, primit în același moment cu produsul.
Este imperios necesar ca la solicitarea acordării garanției, să prezentați: Certificatul de Garantie în original, copie după factura de achiziție, precum și o descriere în scris a defectului reclamat. Lipsa uneia din condițiile de mai sus, implică imposibilitatea de acordare a garanției fără plată.
Toate produsele electrice (alimentare la rețeaua de 220V sau prin baterii) comercializate pe site-ul ReBoxed sau în Magazinele fizice ReBoxed, au o garanție de 12 luni de la data achiziției. Toate produsele sunt însoțite de factură și de Certificat de Garanție. Service-ul produselor este asigurat strict de ReBoxed (Darer).
Pentru produsele achiziționate online, în situația în care există neconformități față de specificațiile prezentate, remedierea acestora se va realiza în maxim 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștința ReBoxed, lipsa de conformitate a produsului. Pentru produsele achiziționate din Magazinele fizice ReBoxed, garanția este soluționată în termen de 48 ore (2 zile lucrătoare), sau în cazul în care vă prezentați cu produsul neconform, tot intr-un Magazin fizic ReBoxed.
Pentru acordarea garanției, la produsele achiziționate online, în regiunile în care nu există magazine ReBoxed, vă rugăm sa impachetați cu grijă produsul, utilizând aceleași materiale de protecție care au fost folosite la expediere și să îl expediați la :
ReBoxed - DARER SRL, str. Bobâlna, nr. 127A, 415100, Aleșd, Bihor, Romania, 0259-342577